• امروز : یکشنبه - ۴ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - جماد أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 24 November - 2024
5
اسدالله اسدی گرمارودی:

نامزدهای ریاست جمهوری در ارتقاء اقدامات تحولی دولت رئیسی شهید چه برنامه هایی دارند؟

  • کد خبر : 7429
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
نامزدهای ریاست جمهوری در ارتقاء اقدامات تحولی دولت رئیسی شهید چه برنامه هایی دارند؟
اسدی گرمارودی:متاسفانه، هیچ یک از نامزدهای محترم ریاست جمهوری در خصوص اقدامات تحولی دوره ریاست جمهوری شهید سعیدمان شهید رئیسی سخنی به میان نیاوردند، نامزدهای ریاست جمهوری در حفظ و ارتقاء آنچه از اقدامات تحولی دولت رئیسی شهید در خصوص دانشگاه فرهنگیان در ساحت‌های مختلف تربیتی آموزشی و مهارتی صورت گرفت، چه برنامه هایی دارند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، یادداشت، دکتر اسدالله اسدی گرمارودی،عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان؛در میز گرد نامزدهای محترم ریاست جمهوری پیرامون تعلیم و تربیت و نظام اموزشی، انتظار طراحی سوالات اساسی تری از کارشناسان منتخب می رفت که متاسفانه فرصت سوزی شد.

اکثر کارشناسان،خود زمانی در بالاترین رده، مسئولیت نظام تعلیم و تربیت آموزش عمومی و یا عالی را داشته‌اند. آنان می‌توانستند مشکلات حادی که در دوران مسئولیت خود با آن مواجه و از حل انان عاجز بوده درخواست ارایه راه چاره و برنامه می نمودند.

همچنین،شایسته بود با توجه به اقدامات تحولی که در دوره سه ساله مسئولیت ریاست جمهوری شهید بزرگوار رئیسی در قلمرو نظام تعلیم و تربیت عمومی، متوسطه و عالی رخ داده است را باز شماری و جهت حفظ و ارتقاء آنها از نامزدهای ریاست جمهوری درخواست برنامه می‌داشتند.

متاسفانه هیچ یک از نامزدهای محترم ریاست جمهوری در خصوص اقدامات تحولی دوره ریاست جمهوری شهید سعیدمان شهید رئیسی سخنی به میان نیاوردند،مثلاً در خصوص جایگاه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که یکی از مهم ترین زیرساخت‌های تحولی در حکمرانی نظام تعلیم و تربیت است و به آنچه که در دولت رئیس جمهور شهید سعیدمان جناب آقای رئیسی بدان پس از یک دهه رکود اهتمام شد سخنی به میان می اوردند و از نامزدهای ریاست جمهوری این سوال را می‌داشتند که در حفظ و ارتقاء اقدامات تحولی دولت رئیسی شهید در خصوص دانشگاه فرهنگیان در ساحت‌های مختلف تربیتی آموزشی و مهارتی صورت گرفت، چه برنامه هایی دارند؟

همچنین،شایسته بود کارشناسان منتخب پیرامون برنامه های آنان در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سخنی به میان می اوردند و یا در تحول نظام آموزشی ضرورت داشتن و یا نداشتن نظریه تاثیر ادغام رشته‌های علوم انسانی و تجربی و ریاضی از یک سو و ادغام رشته‌های کاردانی و فنی حرفه‌ای, با هدف کوچک سازی ساختار و کاهش منابع انسانی و تصحیح اقتصاد آموزش و پرورش و نیز سوق دادن دانش آموزان به رشته‌های فنی و مهارتی و ارتقاء دانش‌های میان رشته‌ای سخن به میان می‌ آوردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=7429
  • نویسنده : اسدالله اسدی گرمارودی
  • منبع : رستا خبر
  • 380 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.