• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا تیرماه سال آینده برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6676
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا تیرماه سال آینده برگزار می‌شود
علی پارسانیا دبیر قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از برگزاری دومین رویداد بین‌المللی الفتا در تیرماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، علی پارسانیا؛ مشاور وزیر و دبیر قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آیین رونمایی از پوستر دومین رویداد بین‌المللی الفتا که با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان و برگزیدگان اولین رویداد الف‌تا برگزار شد، گفت: در رویداد سال گذشته وزیر آموزش و پرورش کمک زیادی به برگزاری رویداد داشتند و امیدوارم این رویداد منشا خیر در آموزش و پرورش شود.

علی پارسانیا ادامه داد: در این نشست ۱۰ نفر از برگزیدگان رویداد الف‌تا حضور دارند و بنا داریم رویداد سال آینده با کمک برگزیدگان دوره اول برگزار شود. همچنین قصد داریم آیین‌نامه یا شیوه‌نامه‌ای تدوین کنیم تا مدارس برگزیده رویداد الف‌تا از ثبات مدیریت برخوردار باشند و این جریان مثبت ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه معاونان وزارت آموزش و پرورش در تجمیع جشنواره‌هایی که حول روش‌های تدریس و … بود همراهی کردند تا دوگانگی و چندگانگی از بین برود.

پارسانیا خبر داد: اردیبهشت ماه در استان‌ها رویدادهای کوچک الفتا را برگزار و در تیرماه رویداد بین‌المللی الفتا را برگزار خواهیم کرد.

در ادامه این آیین، تعدادی از برگزیدگان رویداد الف‌تا به بیان اظهارات خود درباره این رویداد پرداختند. برگزیدگان بر ضرورت ادامه‌دار بودن برگزاری رویداد الف‌تا تاکید کردند و گفتند این رویداد نمود واقعی اجرای سند تحول بنیادین در کف مدارس است.

گفتنی است؛ معلمان، مدیران، مربیان و هنرآموزان سراسر کشور می‌توانند برای شرکت در این رویداد، تجربیات خلاقانه و تحول‌‌آفرین خود را از تاریخ ۱۹ اسفند لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به تارنمای alefta. ir ارسال نمایند.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.