• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

هیچ دانش‌آموزی از پوشش تحصیلی محروم نمی‌ماند

  • کد خبر : 1187
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
هیچ دانش‌آموزی از پوشش تحصیلی محروم نمی‌ماند
کاظمی: آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هیچ دانش‌آموزی در هیچ نقطه‌ای از کشور از پوشش تحصیلی آموزش و پرورش محروم نماند.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش کشور در حاشیه افتتاح مجتمع‌های آموزشی درخصوص بازگشایی مدارس گفت: ما در آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید را از اول مهر آغاز خواهیم کرد و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هوشمندانه، با حفظ سلامت همه دانش‌آموزان و کاهش دغدغه‌های مردم، آرام و به صورت تدریجی زمینه بازگشایی و حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم خواهیم کرد. البته اختیارات در این زمینه کاملا به مدیران و شوراهای مدارس و روسای مناطق واگذار شده است. ناگفته نماند که در سطح‌ کلان به استانداران که روسای ستادهای کرونا هستند و در شرایط خاص اختیار با این عزیزان است، اختیار داده شده، اما در این شرایط با توجه به تفاوت‌های اقلیمی و تفاوت‌هایی که در شرایط کرونا داریم، حتما باید با همین رویکرد تفویض اختیار نگاه متفاوتی داشته باشیم.

کاظمی در ادامه عنوان کرد: آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هیچ دانش‌آموزی در هیچ نقطه‌ای از کشور از پوشش تحصیلی آموزش و پرورش محروم نماند.

وی با بیان اینکه اینترنت شبکه شاد امسال هم به صورت رایگان است اضافه کرد: شبکه شاد یک زیرساخت مجازی محسوب می‌شود که ما با بازدید از پلتفرم‌های این اپلیکیشن، می‌دانیم که یک شبکه موثر در تحصیل مجازی دانش آموزان است. بنابراین زمینه بازگشایی مدارس و آموزش حضوری را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق کم جمعیت و کم کم زمینه حضور پررنگ‌تر دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور را فراهم خواهیم کرد.

 

‌‌

‌‌‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=1187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.