• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
وزیر‌آموزش‌و‌پرورش:

۱۵۰۰ دانشجومعلم برای جبران نقصان آموزش مجازی درنظر گرفته شده است

  • کد خبر : 2309
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
۱۵۰۰ دانشجومعلم برای جبران نقصان آموزش مجازی درنظر گرفته شده است
وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت طبق هماهنگی های انجام شده، ۱۵۰۰ دانشجو معلم برای جبران نقصان آموزش مجازی در راستای «عدالت آموزشی» و «نصیب برابر» در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از پانا، یوسف نوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نتیجه اعتماد به نسل جوان در دوران جنگ تحمیلی را رشد «مدافعان حرم» در عصر حاضر دانست و گفت: بدون شک ایثار و فداکاری جوانان درآن دوران، فراموش ناشدنی است و ما مسئولان باید از آن، درس بیاموزیم. شهدا و مدافعان حرم، به واسطه سنت حسنه ای که در نظام تعلیم و تربیت در کشور پیاده کرده اند، الگو هستند.

نوری با اشاره به اعتماد امام جمعه تبریز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه بعنوان این که دانش آموز سخنران باشد یا امور اجرایی این آیین را عهده دار باشد، بیان کرد: به یقین می توان گفت که دانش آموزان، بیش از ما در تربیت نسل آینده ساز و همسالان خود، تأثیرگذار هستند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که برگزاری اجلاسیه نماز، زمینه ای برای عمل به قرآن است، گفت: با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی شاهد تحول در امر پیاده سازی نماز و نهضت نمازخانه سازی، در استان بوده ایم.

وی خواستار تسری امر حمایت روحانیون از دانش آموزان در سطح کشور بوده و ادامه داد: ما با تمام ظرفیت تلاش خواهیم کرد حضور مؤثر روحانیون در نظام تعلیم و تربیت فراهم شود چرا که آموزش و پرورش از حوزه و روحانیت جدا نبوده است.

نوری در ادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی های انجام شده، ۱۵۰۰دانشجو معلم برای جبران نقصان آموزش مجازی در راستای «عدالت آموزشی» و «نصیب برابر» در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.