• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8
حاج علی‌اکبری،امام جمعه تهران:

گاهی نگاه ما به جامعه معلمان شایسته نیست

  • کد خبر : 2843
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
گاهی نگاه ما به جامعه معلمان شایسته نیست
حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۱۴۰۱/۲/۹) گفت:درباره معلم چه باید بگوییم و سخن فراوان است؛ به نظر می‌رسد اگر نگاه به این قشر بزرگ که همه مردم ما وامدارشان هستند، اصلاح کنیم و این نگاه ارتقا پیدا کند آنگاه معیشت و امور جاری و رتبه‌بندی خود به خود انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از ایلنا،  خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: درباره معلم چه باید بگوییم و سخن فراوان است؛ به نظر می‌رسد اگر نگاه به این قشر بزرگ که همه مردم ما وامدارشان هستند، اصلاح کنیم و این نگاه ارتقا پیدا کند آنگاه معیشت و امور جاری و رتبه‌بندی خود به خود انجام می‌شود. گاهی نگاه ما به جامعه معلمان شایسته نیست، اگر کارگران که ستون فقرات اقتصاد کشور هستند باید بگوییم معلمان عمود خیمه آموزش و پرورش در کشور هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: فردا روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده که به مناسبت سالروز خروج اشغالگران است. این نام فراموش شدنی نیست و بخشی از هویت ماست و به تعبیر رهبری، خلیج فارس خانه ایرانیان است و مردم غیور استان هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان عاشقانه از این مرز حفاظت کرده‌اند.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم در این ایام از یکی از عزیزترین اقشار جامعه سخن نگوییم. از کارگران عزیزی که مزین به بوسه پیامبر بر دستانشان هستند. عزیزانی که هم در جهاد نظامی پیشتاز بودند و ۱۴ هزار شهید تقدیم کردند. امیدوارم مسئولین محترم به ویژه دولت محترم و هم عموم جامعه قدرشناس این جامعه عزیز باشند.

وی افزود: دو نام بلند علامه شهید مطهری و نام معلم و روز معلم به هم گره خورده است. از شهید مطهری در کنار همه فضیلت‌ها باید به عنوان معلم جهاد تبیین و الگوی عملی جهاد تبیین نام ببریم. باید عرض کنم شهید مطهری شهید جهاد تبیین است که عمرشان علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جامعه صرف مبارزه با جریان تحجر شد. به روح مطهر این مرد الهی درود می فرستیم و انشاالله امثال ایشان در جامعه ما فراوان باشد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: درباره معلم چه باید بگوییم و سخن فراوان است؛ به نظر می‌رسد اگر نگاه به این قشر بزرگ که همه مردم ما وامدارشان هستند، اصلاح کنیم و این نگاه ارتقا پیدا کند آنگاه معیشت و امور جاری و رتبه‌بندی خود به خود انجام می‌شود. گاهی نگاه ما به جامعه معلمان شایسته نیست، اگر کارگران که ستون فقرات اقتصاد کشور هستد باید بگوییم معلمان عمود خیمه آموزش و پرورش در کشور هستند. وزارت آموزش و پرورش باید راهبردی‌ترین وزارت خانه تلقی شود.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری گفت: ۷۴ سال است که فلسطین در چنگال یک رژیم جعلی قرار گرفته است و مردم فلسطین در رنج، درد، اشغال، کشتار، شکنجه و آوارگی هستند. شاهد تخریب خانه و کاشانه فلسطینی‌ها هستیم و غزه مظلوم به یک زندان بزرگ در جهان تبدیل شده است. مردم فلسطین از حق زندگی معمولی هم محروم شده‌اند. مردم فلسطین در برابر تبهکارترین انسان‌ها ایستاده‌اند و مقابله می‌کنند. فلسطین زنده است و اصالت خودش را در برابر این رژیم پلید صیانت کرده است و امروز در فلسطین برای گفتمان مقاومت اجماع وجود دارد.

وی افزود: یکی از مولفه‌های اقتدار فلسطین، طلوع انقلاب اسلامی است. هیچ جایی برای رژیم صهیونیستی در جغرافیای آینده بشریت وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.