• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

چرا هنوز بعضی از دانش‌آموزان کتاب درسی ندارند؟/ ۷ آبان آخرین فرصت ثبت‌نام کتاب

  • کد خبر : 5439
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
چرا هنوز بعضی از دانش‌آموزان کتاب درسی ندارند؟/ ۷ آبان آخرین فرصت ثبت‌نام کتاب
علوی تبار، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی: کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش آموزان کشور تولید و در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مناطق توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، سرویس مدارس، تقریبا یک ماهی از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد و دانش‌آموزان باید طبق بودجه‌بندی، محتوای کتاب‌های درسی را پیش ببرند؛ اما طبق گزارشی که از دانش‌آموزان به رستا رسیده است، اکنون پس از گذشت یک ماه هنوز کتاب‌های درسی به دست برخی از دانش‌آموزان نرسیده و این موضوع نارضایتی معلمان و خانواده‌ها را در پی داشته است. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان متولی تامین کتب درسی اعلام کرده که پیش از شروع سال تحصیلی کتاب به مقدار لازم تهیه شده است.

از این رو، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان در واکنش به این مسئله گفت: کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش آموزان کشور تولید و در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مناطق توزیع شده است. دانش آموزانی که تاکنون سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت نکرده اند، سریعاً جهت ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام نموده و کتاب درسی را از محل تحصیل خود دریافت نمایند.

با توجه به پیگیری‌های رستا، علت نرسیدن کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان تاخیر در ثبت‌نام و همچنین ثبت‌نام نکردن برخی از دانش‌آموزان در سایت برای خرید کتاب است. بعضی از دانش‌آموزان نیز به علت تغییر رشته پس از شروع سال تحصیلی به تازگی درخواست خود را ثبت کرده‌اند. پس از تکمیل ثبت‌نام دانش‌آموزان، کتاب‌های درسی به دست آنان خواهد رسید.

سامانه فروش و توزيع كتاب هاي درسي برای ثبت سفارش دانش آموزاني كه ثبت سفارش كتاب درسي نکرده و يا رشته تحصيلي و پايه تحصيلي خود را تغيير داده اند و نياز به اصلاح سفارش دارند تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فعال می باشد.

برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب های درسی و یا مشاهده محل دریافت کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، به نشانی  (my.gov.ir , my.medu.ir , irtextbook.ir ) مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=5439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.