• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9
یزدیخواه:

وزیر برای بررسی جزئیات رتبه‌بندی به کمیسیون نیامد/خبر استیضاح وزیر

  • کد خبر : 2840
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
وزیر برای بررسی جزئیات رتبه‌بندی به کمیسیون نیامد/خبر استیضاح وزیر
یزدیخواه،نماینده مجلس گفت: متأسفانه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی جزئیات طرح رتبه بندی به کمیسیون‌ها نیامدند، ما (مجلس) از وزیر آموزش و پرورش هم به دلیل عدم گفتمان مناسب با معلمان و هم عدم توجه به جزئیات طرح رتبه بندی معلمان و هم انتصاب مدیران کم سابقه و بی تجربه ناراحت هستیم و دوگانگی در سیاست‌های آموزش و پرورش موج می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از مهر،  سید‌علی یزدی‌خواه،نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه گردهماییبزرگ فرهنگیان با عنوان پیوند با ولایت، پیگیری مطالبات فرهنگیان در جمع خبرنگاران درباره استیضاح وزیرآموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده نکرده است، دانش آموزان در سالگذشته تا بهمن ماه کتاب نداشتند و نظام توزیع کتاب مشکل داشت.

این نماینده مجلس اظهار کرد: بخواهید نخوایید وزیر آموزش و پرورش استیضاح می‌شود چرا که ما بایدمشکلات فرهنگیان را حل کنیم.

یزدیخواه افزود: این استیضاح هنوز در مجلس مطرح نشده است اما زمینه آن را دارد و باید ببینیم آقای وزیرچطور عمل می‌کند، معتقدیم در وزارت آموزش و پرورش نماد آن شخص وزیر آموزش و پرورش است که بایدسردمدار مطالبه گری حقوق معلمان باشد.

وی ادامه داد: وزیر نباید اجازه دهد بعضی افراد معلوم الحال از احساسات معلمان سو استفاده کرده وجریان‌هایی در آموزش و پرورش شکل دهند؛ این جریانات از دهه ٧٠ بوده است و افراد آن معلوم هستند کهبرای خدشه دار کردن شأن معلمان دست به حرکات ساختار شکنانه می‌زنند تا مسئولان ذیربط برخورد کنند واز این کارها برای مقاصد سیاسی خود بهره ببرند.

یزدی‌خواه گفت: متأسفانه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی جزئیات طرح رتبه بندی به کمیسیون‌ها نیامدند،ما (مجلس) از وزیر آموزش و پرورش هم به دلیل عدم گفتمان مناسب با معلمان و هم عدم توجه به جزئیات طرحرتبه بندی معلمان و هم انتصاب مدیران کم سابقه و بی تجربه ناراحت هستیم و دوگانگی در سیاست‌هایآموزش و پرورش موج می‌زند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.