• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
مولوی، نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

در فصل بررسی بودجه معلمان در خیابان‌ها هستند

  • کد خبر : 2471
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
در فصل بررسی بودجه معلمان در خیابان‌ها هستند
سیدمحمد مولوی، نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معلمان حق‌التدریسی مرحله سوم چند روزی است در اطراف مجلس و وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده‌اند، معلمان این همه سال تدریس کرده‌اند، این کمترین انتظار برای احترام به آن‌ها است، در فصل بودجه در حال بررسی بودجه هستید و معلم‌های شما در خیابان‌ها هستند. چه کسی قرار است به حقوق این افراد رسیدگی کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از ایسنا، سیدمحمد مولوی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۱ در بخش درآمدی گفت: معلمان حق التدریسی مرحله سوم چند روزی است در اطراف مجلس و وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده اند، چه کسی قرار است به حقوق این افراد رسیدگی کند؟

وی با بیان اینکه به تازگی شنیده‌ایم که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که این افراد بی‌سواد هستند، گفت: احکام ۵۵ هزار نفر صادر شده و در مدارس مشغول تدریس هستند و ۹۵ درصد این افراد در واحدهای آموزشی حضور دارند، اگر سازمان برنامه به این میزان دقیق است، آزمون مشترکی با حضور این افراد برگزار کند.

نماینده ابادان افزود: ما مصوب کردیم که باید یک آزمون مشترک با حضور این عزیزان برگزار شود که این افراد نیز شرکت کردند و در آن آزمون ۹۵ درصد سوالات را صحیح پاسخ داده اند و  تمام مراحل گزینش را طی کرده اند، این افراد تجربیات زیادی دارند. وزیر آموزش و پرورش باید در سازمان برنامه و بودجه تکلیف این عزیزان را مشخص کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین گفت: در این شرایط این عزیزان هر روز در خیابان تجمع می کنند، معلمان این همه سال تدریس کرده اند، این کمترین انتظار برای احترام به معلمان است، در فصل بودجه در حال بررسی بودجه هستید و  معلم های شما در خیابان ها هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.