• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

مرکز تربیت معلم مبلغ به دانشکده ارتقا می‌یابد

  • کد خبر : 1171
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
مرکز تربیت معلم مبلغ به دانشکده ارتقا می‌یابد
حجت‌الاسلام عبدالهی: مرکز تربیت معلم مبلغ در سال ۹۷ با ایده و طرحی که از سوی مدیر حوزه و ریاست دانشگاه فرهنگیان ارائه شد، در قالب مرکز آموزشی آغاز به کار کرد و بعد از یک دوره آزمایشی با طرحی در هیئت امنای فرهنگیان با عنوان مرکز تربیت معلم مبلغ تصویب شد و بعد از یک سال فعالیت، مجدد در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان به دانشکده ارتقاء پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل عبدالهی در نشست هم‌اندیشی مدیران مرکز تربیت معلم مبلغ با دکتر خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان که در قم برگزار شد، گفت: این مرکز در سال ۹۷ با ایده و طرحی که از سوی مدیر حوزه و ریاست دانشگاه فرهنگیان ارائه شد، در قالب مرکز آموزشی آغاز به کار کرد و بعد از یک دوره آزمایشی با طرحی در هیئت امنای فرهنگیان با عنوان مرکز تربیت معلم مبلغ تصویب شد و بعد از یک سال فعالیت، مجدد در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان به دانشکده ارتقاء پیدا کرده است.

‌رئیس مرکز تربیت معلم مبلغ، افزود: برای اجرایی شدن الزامات و اقتضائات این دانشکده، همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم و در حال پیگیری هستیم و امید است با آوردن رشته‌های ارشد دانشگاه فرهنگیان و رشته های کارشناسی که مقدمات بعضی از آن طی شده، از ترم آینده بتوانیم اقدام به جذب طلاب در این سطح کنیم.

‌وی اظهار داشت: یکی از افتخارات این دانشکده راه‌اندازی دفتر مطالعات تربیت دینی است که این دفتر از ایده‌های دکتر خنیفر بوده و به امضای آیت‌الله اعرافی و خود دکتر هم رسیده است.

‌حجت‌الاسلام عبدالهی گفت: این دفتر متشکل از چند گروه پژوهشی است و به زودی جذب ۵۰ پژوهشگر هم فراخوان می‌شود.

رئیس مرکز تربیت معلم مبلغ افزود: ۱۲ کلان پروژه بزرگ برای فعالیت این دفتر طراحی و به تفاهم سازمان پژوهش و برنامه ریزی و سازمان برنامه بودجه، رسیده است.

‌وی اظهار داشت: همه اقدامات به همراه مجله علمی تربیت معلم تراز و هسته‌های علمی هشت‌گانه و راه‌اندازی انجمن علمی هر استان که برای تهران و مشهد در هفته‌های پیش رو کار خودش را آغاز خواهد کرد، به همت آیت‌الله اعرافی و دکتر خنیفر بوده است.

‌‌

‌‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=1171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.