• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

مدینه فاضله ای در خشت خام می‌بینند، که ما در آینه نمی‌بینیم/ رضایت هفتاد درصدیِ آرمان شهرِ صحرایی

  • کد خبر : 4344
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
مدینه فاضله ای در خشت خام می‌بینند،  که ما در آینه نمی‌بینیم/ رضایت هفتاد درصدیِ آرمان شهرِ صحرایی
صحرایی، سرپرست آموزش‌ و پرورش طی خبری اعلام کرد؛ ۷۰ درصد معلمان از رتبه‌بندی راضی بودند. همچنین ۷۵ هزار معلم به رتبه خود معترض بودند که رسیدگی به اعتراضات آغاز شده و نتیجه تا پایان اردیبهشت برای معلمان ارسال می‌شود.

صحرایی، سرپرست آموزش‌ و پرورش طی خبری اعلام کرد؛ ۷۰ درصد معلمان از رتبه‌بندی راضی بودند. همچنین ۷۵ هزار معلم به رتبه خود معترض بودند که رسیدگی به اعتراضات آغاز شده و نتیجه تا پایان اردیبهشت برای معلمان ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی رستا، فاطمه زهرا بختیاری در یادداشتی به تصریح این خبر پرداخت.

ما در علوم انسانی همواره مشکل سنجش آمار داشته‌ایم. هیچگاه ترازویی نبوده که مفاهیم را درست و اصولی بسنجد و تقریبا دقیق بگوید کجای کاریم. وقتی راهکاری را عملیاتی می‌کنیم، طرحی را اجرا می‌کنیم و دست به حل مسئله‌ای می‌زنیم، تقریبا نمی‌توانیم میزان موفقیتش را بر اساس آمار بسنجیم. ولی حساب ریاضی فرق میکند!

شمردن افراد راضی و ناراضی کاری است که اعداد و ارقام به راحتی از پسش برمی‌آیند. خصوصا که همه اطلاعات رتبه بندی مشخصا و دقیق در سامانه ثبت است. ۷۵هزار معلم معترض بودند و ۷۰ درصد غالب آراء راضی‌اند، و این درحالیست که ما در کف میدان تقریبا یک آدمِ راضی هم به چشم ندیده‌ایم و تا چشم کار می‌کرد، همه مشغول اعتراض و بارگذاری مجدد بودند.

مشکل از ترازوست؟ واحد شمارش تعداد معلمان چیست؟

این ترازو کج نیست. مشکل اینجاست که مسئولین محترم (هدف و چشم انداز) کار را با (خروجی) تلفیق می‌کنند و بر اساس آنچه از ابتدا در ذهن داشتند و می‌خواستند انجام شود، نتیجه می‌گیرند علی برکت الله موفق بوده و به هدف رسیده‌اند.

شکر که اکثریت غالب معلمین از رتبه بندی راضی‌اند و آن انگشت شمار افراد ناراضی هم تا پایان اردیبهشت راضی می‌شوند، همه چیز آرام است، آپ امن است و داریم در آرمان شهر زندگی میکنیم، دیگر مشکل کجاست که صدای معترضین و معتصبین بلند است؟

نه! شنوندگان محترم توجه بفرمایید!

طبق آماری که هم اکنون به دست ما رسید معلم راضی و شاه هم راضی است، شاهقلی چه می‌گوید؟

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.