• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9

مدارس کدام شهرها روز دوشنبه تعطیل است؟

  • کد خبر : 5613
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
مدارس کدام شهرها روز دوشنبه تعطیل است؟
با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان‌های تهران و البرز و تمامی مقاطع تحصیلی استان اصفهان روز دوشنبه ۱۳ آذرماه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار سرویس مدارس پایگاه خبری تحلیلی رستا، با توجه به وضعیت هوای تهران و تداوم تشدید آلاینده‌ها، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز نیز تشکیل شد؛ بر این اساس فردا دوشنبه ۱۳ آذر ماه نیز مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.

معاون استاندار تهران در این باره گفت: به دلیل آلودگی هوا مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذر غیرحضوری شد و کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

میر محمد غراوی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز درباره مصوبات کمیته اضطرار اظهار کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری می‌باشد.

مدارس ابتدایی و متوسطهٔ اول استان البرز نیز، دوشنبه غیرحضوری شد

معاون استاندار البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، فردا ۱۳ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقاطع دبستان و متوسطۀ اول استان غیر از طالقان در دو نوبت صبح و عصر بصورت مجازی خواهد بود.

احمد افضلی افزود: این تصمیم با توجه به استقرار جو‌ پایدار، روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شده است.

گفتنی است غیرحضوری شدن مدارس استثتایی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین عدم فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع از دیگر مصوبات این جلسه بود.

آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و چند شهرستان

مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

این خبر تکمیل می‌شود…

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=5613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.