• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
بیانیه ۱۳‌ آبان تشکل‌های دانش‌آموزی:

عهد می‌بندیم که دشمن را روسیاه و ناامید کنیم

  • کد خبر : 3340
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
عهد می‌بندیم که دشمن را روسیاه و ناامید کنیم
تشکل های دانش‌آموزی در بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کردند: دشمن سنگرهای علم‌آموزی را هدف قرار داده و ما عهد می‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، دشمن را روسیاه و ناامید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از پانا، مراسم یوم اللّه ۱۳ آبان صبح امروز در تهران و سراسر کشور برگزار شد. در ابتدای این مراسم بیانیه تشکل‌های دانش آموزی از تریبون مراسم قرائت شد.

«متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(۱۳ آبان نماد مبارزه با نظام سلطه و تاکید بر استقلال ملت است)

۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. و این حماسه به قدری شکوهمند بود که امام‌ راحل آن را انقلاب دوم، و حتی مهم‌تر و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند و حالا ما دانش‌آموزان و افسران جنگ‌ نرم با امام زمان (عج) عهد می‌بندیم، که بیانیه پرمفهوم گام دوم رهبر فرزانه انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

اینک که دشمن سنگرهای علم‌آموزی را هدف قرار داده است، ما دانش آموزان عهد می‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، دشمن را روسیاه و ناامید کنیم و در این مسیر با فعالیت منسجم در تشکل های اَمین دانش آموزی به دغدغه های فرهنگی رهبرمان پاسخ دهیم و با فعالیت‌های مستمر خود کشور را به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی پیش ببریم.

ما دانش آموزان عهد می بندیم که با وجود تهاجم‌های ضدمعنویت و ضداخلاق در فضای ولنگاری مجازی، که از سوی غرب و شرق مدارس را تهدید می‌کند، با گسترش اخلاق و معنویت بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) مدارس خود را تقویت کنیم.

ما نوجوانان دهه هشتادی عهد می‌بندیم که برای استقلال و آزادی کشور که بر مدار اخلاق و قانون استوار گشته این دو را حفظ کنیم و در این راه پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم تا اوج افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوریم.‌

ای رهبر عزیرتر از جانمانما با شما عهد می‌بندیم که به فضل خدا در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان مدیران جهادی این جامعه، عزت ملی کشورمان را حفظ کنیم و مسیر تحقق دولت اسلامی را فراهم کنیم.

ما جوانان با شما عهد می‌بندیم که در مواجهه با توطئه غرب برای ترویج سبک زندگی غربی با همتی جهادی و هوشمندانه به طور همه جانبه با آن مقابله کنیم و امروز همگام با سایر سربازان مهدی صاحب الزمان (عج) اینجا دور هم جمع شده ایم تا بگوییم ما نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی بیداریم و قطعا کابوس سالهای آینده مستکبران عالم خواهیم بود.

در رابطه با جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)، ما دانش آموزان ایران اسلامی ضمن محکومیت این جنایت دردناک و کوردلانه، در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام می داریم و اعلام می‌کنیم: این اقدامات کور نمی‌تواند خللی در مسیر رو به رشد ملت عزیز ایران ایفا کند و ایران قوی را به حول و قوه الهی رقم خواهیم زد.

والسلام علی من اتبع الهدی»

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=3340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.