• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • کد خبر : 2989
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: نمره‌های خام آماده است و برای مشخص شدن ترازها نیاز است که ضرایب در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از جام جم آنلاین،عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده ‌شده است و برای اعلام نهایی آنها سازمان اداری و استخدامی کشور‌ و وزارت آموزش و پرورش باید ضرایب در نظر گرفته شده را در اختیار ما بگذارند.

پورعباس تاکید می‌کند: در واقع نمره‌های خام آماده است و برای مشخص شدن ترازها نیاز است که ضرایب در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

با استفاده از ضرایب در نظر گرفته شده نمرات تعیین و برای نمونه مشخص می‌شود کدام یک از شرکت‌کنندگان در آزمون می توانند دبیر فیزیک، شیمی و… شوند.

پورعباس درباره اینکه احتمال داده می‌شود تعداد پذیرفته شدگان بیشتر شود و این مساله سبب تاخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان شده است، نیز عنوان می‌کند: مشکلی از طرف سازمان سنجش وجود ندارد. هر تعدادی که مشخص کنند. سازمان سنجش نام آنها را اعلام خواهیم کرد.‌

احتمال افزایش تعداد پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

صادق ستاری‌فرد، سخنگوی آموزش و پرورش نیز در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین درباره اعلام نشدن اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می گوید: وزارت آموزش و پرورش منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش است، زیرا مرجع اعلام نتایج این سازمان است.

او می‌افزاید: احتمال‌ دارد که به تعداد افرادی که ‌برای مصاحبه معرفی خواهند شد، اضافه شود.

ستاری‌فرد ادامه ‌می‌دهد: بخشی از ‌ضوابط جدید که از سوی مجلس مصوب شده باید از سوی وزارت کشور ‌مشخص و در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

‌سخنگوی وزارت آموزش و پرورش پیش از این درباره‌ زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه ‌ گفته بود، قرار است نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۲۰ خردادماه اعلام شود‌.

آن طور که او توضیح داده بود: قرار است ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب شوند که در مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی ۳ تا ۵ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا این افراد در مصاحبه و گزینش مورد نظر شرکت کنند.

‌آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد. قرار است افراد پذیرفته‌ شده از اول مهر فعالیت خود را در مدارس آغاز و در دوره ضمن خدمت آموزشی ‌ در تابستان شرکت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.