• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

صدور مجوز تبدیل وضعیت شماری از معلمان حق‌التدریس

  • کد خبر : 2619
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
صدور مجوز تبدیل وضعیت شماری از معلمان حق‌التدریس
محمدجواد عسکری، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس گفت: مجوز تبدیل وضع از حق‌التدریس به استخدام پیمانی برای مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف از وزارت آموزش و پرورش صادر شده است. در بین معلمان حق‌التدریس مرحله سوم دانشگاه فرهنگیان انجام شده بود و با پیگیری‌هایی تاثیرگذاری که در وزارت، سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، کمیسیون آموزش مجلسو همچنین رئیس مجلس، معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور داشتیم توانستیم فرآیند قانونی صدور مجوز احکام ۱۲ هزار و ۸۰۰ معلم حق‌التدریس کل کشور را جهت تبدیل وضعیت، تسهیل و تسریع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از ایسنا، محمدجواد عسکری شنبه ۲۱ اسفند به خبرنگاران گفت: مجوز تبدیل وضع از حق‌التدریس به استخدام پیمانی برای مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف از وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.

او گفت: در بین معلمان حق التدریس مرحله سوم دانشگاه فرهنگیان انجام شده بود و با پیگیری‌هایی تاثیرگذاری که در وزارت، سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، کمیسیون آموزش مجلسو همچنین رئیس مجلس، معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور داشتیم توانستیم فرآیند قانونی صدور مجوز احکام ۱۲ هزار و ۸۰۰ معلم حق‌التدریس کل کشور را جهت تبدیل وضعیت، تسهیل و تسریع کنیم.

عسکری با بیان اینکه هر یک از ما نمایندگان مجلس به عنوان نماینده مردم کل کشور در خانه ملت وظیفه داریم از حقوق آن‌ها و قوانین مصوب نیز پاسداری کنیم، افزود: طبق طرحی که با عنوان تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سال ۸۸ به تصویب رسید، معلمان حق التدریسی بعد از گذراندن دوره‌ای در دانشگاه فرهنگیان باید به استخدام وزارت آموزش و پرورش در بیایند.

این نماینده مجلس گفت: قرار بود این معلمان در سه مرحله وارد دانشگاه شوند و بعد از گذراندن مراحل مختلف تعریف شده، حکم خود را دریافت کنند. در حالیکه دو گروه قبلی توانستند حکم استخدامی بگیرند و جذب آموزش و پرورش شوند، حکم استخدامی گروه سوم صادر نشده بود که با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعدی که مسئولان عالی‌رتبه دستگاه‌های اجرایی دولت سیزدهم این مهم خوشبختانه قبل از فرارسیدن سال جدید و روزهای پایانی برنامه ششم توسعه کشور نیز اجرایی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.