• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

شهریه دلاری، ممنوع!

  • کد خبر : 4252
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
شهریه دلاری، ممنوع!
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی بین‌المللی ما شهریه بیشتری نسبت به شهریه سایر مدارس غیردولتی دریافت می‌کنند، اما اینکه به صورت دلاری این مبلغ دریافت شود، درست نیست. هیچ مدرسه غیردولتی تحت هیچ شرایطی حق ندارد درخواست دلار برای شهریه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا؛ به نقل از ایلنا، در پی انتشار خبر درخواست شهریه به صورت دلار از سوی برخی مدارس غیردولتی، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس خصوصی در این مورد توضیح داد:

یکی از بحث‌هایی که وجود دارد مربوط به مدارس غیردولتی بین المللی ماست که شهریه بیشتری نسبت به شهریه سایر مدارس غیردولتی دریافت می‌کنند، اما اینکه به صورت دلاری این مبلغ دریافت شود، درست نیست. تا قبل از اینکه ما فعالیت‌مان را شروع کنیم، شهریه برای مدارس غیردولتی بین المللی تعیین نمی‌شد و ما امسال آن‌ها را نیز پای کار آورده‌ایم و شهریه این مدارس نیز ساماندهی می‌شود. بنابراین مدارس بین المللی داخل کشور نه شهریه دلاری می‌گیرند و نه اجازه دارند دلار دریافت کنند و باید مبلغ مورد نظر را به صورت تومان درخواست کنند.

ما در سامانه به همه اجازه اعتراض داده‌ایم و افراد می‌توانند شکایت خود را وارد کنند یا به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه مراجعه کنند و یا اینکه به مدیران مشارکت مردمی در استان و مناطق اطلاع‌رسانی داشته باشند و حتی به وزارتخانه و سازمان مدارس غیردولتی گزارش‌شان را اعلام کنند. به محض اینکه چنین گزارش‌هایی به دست ما برسد، صبح زود روز بعد به صورت گروهی به مدرسه مورد نظر مراجعه خواهیم کرد و قطعا تخلف ذکر شده را بررسی می‌کنیم.

فعلا الگوی شهریه را به مدرسه‌ها فرستاده‌ایم اما هنوز به عدد مشخصی نرسیده ایم. مدارس باید الگویی که برایشان ارسال کرده‌ایم را پر کنند و بعد از اینکه به ما برگردانده شود در وزارتخانه مورد تایید قرار می‌گیرد. قبل از این تایید، حق هیچ گونه افزایش شهریه‌ای برای مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.