• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

سهمیه «استخدامی» آموزش‌وپرورش اعلام شد

  • کد خبر : 1812
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
سهمیه «استخدامی» آموزش‌وپرورش اعلام شد
سلیمانزاده، رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گفت: از خردادماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری گفت: از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می شود.

ناصر سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال ۵۱ هزار سهمیه استخدامی گرفتیم که ۲۶ هزار سهمیه مربوط به متعهدین خدمت بود که آزمونشان برگزار  شد اظهار کرد: اکنون همه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مشغول به تحصیل هستند و چهارسال دیگر معلم ما خواهند بود.

وی افزود: ۲۵ هزار سهمیه استخدام ما باقی مانده که از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان یعنی برگزاری آزمون استخدامی جذب می‌شوند. حدود ۹۸۰۰ سهمیه هم از سال گذشته باقی مانده که روی همدیگر حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ سهمیه استخدام می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی گفت: ما از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می شود.

سلیمان‌زاده افزود: خود ما به جد پیگیر برگزاری آزمون هستیم، زیرا کمبود نیرو وجود دارد و اگر این افراد جذب شوند باید یک دوره مهارت‌آموزی نیز بگذرانند تا بتوانیم مهر ۱۴۰۱ به عنوان معلم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=1812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.