• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

رونمایی از ۵۰۰ بازی تولیدی دانش‌آموزان و آموزگاران

  • کد خبر : 4563
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
رونمایی از ۵۰۰ بازی تولیدی دانش‌آموزان و آموزگاران
نمایشگاه دستاوردهای توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران در باشگاه ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد. در این برنامه از ۵۰۰ بازی تولیدی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و آموزگاران کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی مناطق نوزده گانه شهر تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا و به نقل از فارس،نمایشگاه دستاوردهای توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران در باشگاه ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد. در این برنامه از ۵۰۰ بازی تولیدی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و آموزگاران کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی مناطق نوزده گانه شهر تهران رونمایی شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: این دستاوردها را بررسی کردیم و به این موضوع رسیدیم که باید به بازی به عنوان ابزار کارآمد توجه کنیم ؛ چرا که بازی می‌تواند فضای خشک و بی روح را به فضای شاداب تبدیل کند و در خدمت فرهنگیان باشد تا خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان را تقویت کند و در امر آموزش از بازی استفاده شود‌.

در این مراسم، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش هم با تأخیر رسید و گفت: دو دانش‌آموز دیروز به دفترم آمدند و از بنده دعوت کردند تا در این مراسم شرکت کنم. به رغم اینکه جلسات متعدد داشتم اما نتوانستم دعوت آنها را رد کنم. چون وزیر دانش‌آموزان هستم.

دریافت وجه برای تحویل کارنامه دانش‌آموزان،قطعا خلاف است

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران که در باشگاه ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد در خصوص الزام به دریافت وجه برای تحویل کارنامه دانش‌آموزان در برخی مدارس، اظهار کرد:

این کار خطا و قطعاً خلاف است؛ از خانواده‌ها تقاضا می‌کنم اگر برایشان ممکن بود به مدرسه کمک کنند اما هیچ مدیری حق ندارد چنین کاری کند و قطعاً تخلف است.

وزیر آموزش و پرورش درباره بازی‌های تولید شده در شهر تهران بیان کرد: این بازی‌ها باید به مدرسه برود و در زنگ تفریح‌، بچه‌ها با این بازی‌ها آشنا شوند؛ یکی از کارهای مهم این است که این اتفاق به یک گفتمان تبدیل شود یعنی اگر در تهران به صورت وسیع اتفاق بیفتد و سایر استان‌ها از تهران فرهنگ‌پذیری می‌کنند. 

در نقل و انتقالات اولویت من کلاس درس است

رضا مرادصحرایی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران در رابطه با نقل و انتقالات فرهنگیان بیان کرد:

در نقل و انتقالات اولویت من کلاس درس است . اگر کلاس خالی نشود ما نهایت همکاری را می کنیم.

امسال نقل و انتقلات دو تغییر جدی دارد. اول اینکه اختیار کامل را به استان ها دادیم تا خودشان این کار را انجام بدهند. دوما نقل و انتقالات به دلیل نیاز زیاد تهران و مازاد شهرهای دیگر ،به تهران و بعضی کلان شهر های دیگر اجازه دادیم این اتفاق بیفتد.

ایشان در پاسخ به این موضوع که برخی همکاران تازه استخدام شده موضوع خطا در سایت برای انتقال را مطرح کردند، گفت: آیین نامه جدیدا اجازه نقل و انتقالات را نمی دهد؛ چون متعهدند درجایی که هستند خدمت کنند. مگر قوانین جدیدی مثل قانون جوانی جمعیت و کسانی که تازه ازدواج کردند که آنها جای خود را دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.