• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

دولت برای تربیت معلمِ تراز برنامه‌ای دارد؟

  • کد خبر : 3614
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
دولت برای تربیت معلمِ تراز برنامه‌ای دارد؟
وزیر آموزش‌ و پرورش در دیدار با امام جمعه سمنان با بیان اینکه تربیت‌ معلمان اهتمام ویژه آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین از اقدامات جدی ما است. دولت به دنبال احیای تربیت‌ معلم است و منویات رهبری در زمینه جذب نیروهای کارآمد و برای استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری رستا، به نقل از ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، یوسف نوری در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه مردم سمنان از آموزش‌وپرورش به‌عنوان یکی از ارکان مهم هر نظام به‌ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و بر توجه به این نهاد مهم که در تحکیم مبانی نظام نقش مهمی دارد، تأکید کرد.

وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه تربیت‌ معلمان اهتمام ویژه آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین از اقدامات جدی آموزش پرورش است.

وی با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در بحث توجه به آموزش‌وپرورش، اظهار داشت: بخش‌ها و نهادهای مختلف به‌منظور تربیت و تعالی اثرگذار نسل آینده باید همراه آموزش‌وپرورش باشند.

نوری با اشاره به این‌که وزارت آموزش‌وپرورش اقدامات جدی برای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) انجام داده است و همه تلاش‌های خود را به کار می‌گیرد ، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم تلاش این نهاد برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است.

وی با بیان این‌که دولت سیزدهم احیای تربیت‌ معلم را در دستور کار قرار داده، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در زمینه جذب نیروهای کارآمد در آموزش‌وپرورش و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار است.

نوری با اشاره به‌ ضرورت تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در بحث تعالی نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: احیای فعالیت‌های پرورشی در مدارس با توجه ویژه دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=3614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.