• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
۶۶ دفتر بسیج دانشجویی:

دانشگاه فرهنگیان براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عمل نمی‌کند

  • کد خبر : 2700
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
دانشگاه فرهنگیان براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عمل نمی‌کند
۶۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تاکید کردند: به نظر می‌رسد عملکرد سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و پردیس‌های تابعه در امر بازگشایی دانشگاه منطبق بر دستورات ستاد ملی کرونا نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، ۶۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نامه ای از رئیس جمهور خواستند تا به مشکلات این دانشگاه به خصوص در زمینه رعایت دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا رسیدگی کنند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاه فرهنگیان بایستی هم کماً و هم کیفاً توسعه پیدا کند. (مقام معظم رهبری)

جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم سلام علیکم، ضمن عرض تبریک سال ۱۴۰۱، سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی و قبول طاعات و عبادات

طبق دستورات ستاد کرونا در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۱ مبنی بر بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی از ۱۴ فروردین ماه و اقدامات صورت گرفته و گزارشات واصله مبنی بر آماده نبودن دانشگاه فرهنگیان و ادامه دار بودن آموزش مجازی در بسیاری از ورودی ها و رشته ها، متأسفانه با وضع موجود به نظر می رسد عملکرد سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و پردیس های تابعه دیگر در امر بازگشایی دانشگاه منطبق بر دستورات این ستاد نیست.

دانشگاه ماموریت محور فرهنگیان که نقطه ثقل نظام آموزشی کشور است و وظیفه‌ی حل نیاز های آموزش و پرورش را برعهده دارد، حال در رفع مشکلات ابتدایی خود نیز پس از دوسال ناتوان است. چراکه به نظر می‌رسد مدیریت و آینده‌نگری صحیحی برای رفع کاستی های موجود در فرصت دوسال، جهت حضوری شدن دانشگاه انجام‌نگرفته است. حال پس از این مدت، نوع مواجهه‌ی با حضوری شدن دانشگاه‌ها، در دانشگاه فرهنگیان به بخشی اندکی از دانشجویان خلاصه میشود. از طرفی با روی کار آمدن دولت مردمی انتظار آن می‌رود که اهتمام‌ جدی‌تری در تقویت زیرساخت‌های این دانشگاه مهم صورت پذیرد.

آقای رئیسی، اگر در پی رخ دادن تحول در آموزش و پرورش و عملکردی مثبت در حیطه تربیت معلم هستید بایستی توجه به توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، راهبری صحیح با تاکید بر بهره‌‌وری و توجه به فرصت‌ها و تهدید ها در قبال این دانشگاه را ضروری بدانید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. پس اینهمه پولهایی که از همه دانشجوها کم می شود کجا می رود

  2. اسامی این ۶۶ دفتر چرا نیست؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.