• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان رای اولی اقتدار و آینده کشور را تضمین خواهند کرد

  • کد خبر : 6319
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
دانش‌آموزان رای اولی اقتدار و آینده کشور را تضمین خواهند کرد
وزیر آموزش و پرورش در همایش جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی شهر تهران، گفت: مسیر اقتدار کشور از مدرسه ها می‌گذرد و دانش آموزان رأی اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، رضا مرادصحرایی در همایش جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی شهر تهران، ضمن تبریک روز ولادت امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، گفت: مسیر اقتدار کشور از مدرسه ها می‌گذرد و دانش آموزان رای اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد.

وی در ادامه، گفت: پیام این همایش این است که استقلال خود را قدر می‌دانیم.

عضو کابینه دولت مردمی، با اشاره به اتفاقات تلخ پیش از انقلاب اسلامی، تصریح نمود: در گذشته‌ای نه چندان دور سه رئیس جمهور بدون اطلاع و اجازه شاه به کشور آمدند، اما امروز هیچ فرد یا قدرتی جرئت تعرض به کشور را ندارد.

وی با اشاره به توانمندی‌های کشور، گفت: امروز نیاز کشور در حوزه های غذایی، پزشکی، نظامی و سایر موارد در داخل کشور تامین می‌شود و این نشان از تخصص بالای دانشمندان جوان این کشور دارد.

صحرایی با تاکید بر قدردانی از شهدای انقلاب اسلام، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو داده است و باید این استقلال و آزادی را قدر دانست.

وزیر آموزش و پرورش به اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم در این کشور تصمیم می‌گیرند چه کسی نماینده آن ها در مجلس شورای اسلامی باشد و حرف اول و آخر در انتخاب پیش‌رو را مردم می‌زنند.

وی در ادامه افزود: کجای دنیا برای نوجوانانش جشن تکلیف سیاسی میگیرند، این نشان از اهمیت انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور است.

صحرایی در این همایش، تصریح نمود: پیام این جشن تکلیف سیاسی به دنیا این است که ما در آستانه فتح قله، برای آینده آماده هستیم و این انرژی نوجوانان این کشور است.

وی با تاکید بر مشارکت در انتخابات پیش‌رو، گفت: نوجوانان امروز اعلام کردند نه تنها رای خواهند داد بلکه دیگران را نیز به رای دادن ترغیب می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد، گفت: نقش آفرینی ایران در منطقه و دنیا انکار ناپذیر است.

وی در ادامه، گفت: شهدا شاهد اقتدار و قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران هستند و این پیام آزادی و استقلال این ملت است

صحرایی در پایان در جمع دانش‌آموزان، اظهار داشت: به عنوان یک معلم به نسل آینده این کشور افتخار میکنم.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.