• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

حکایت مسمومیت‌ها به مجلس رسید

  • کد خبر : 4034
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
حکایت مسمومیت‌ها به مجلس رسید
احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سه شنبه نهم اسفند ماه قوه مقننه در تذکر شفاهی، گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از قالیباف، نایب رئیس و هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر قم ورود کرده و هیئتی را جهت رسیدگی اعزام نمودند.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری تحلیلی رستا؛ به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سه شنبه نهم اسفند ماه قوه مقننه در تذکر شفاهی، گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از قالیباف، نایب رئیس و هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر قم ورود کرده و هیئتی را جهت رسیدگی اعزام نمودند.

وی افزود: معاونت وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

نماینده قم در مجلس بیان کرد: مردم و حوزه انقلابی قم با هرگونه تحجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف بوده بنابراین ضمن اینکه این کار را محکوم می‌کنیم و از این اقدامات برائت می جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می‌کنیم لذا مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعا دشمنان ملت ایران نمی توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند چرا که ما این اجازه را به آن‌ها نمی دهیم.

۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده است

همچنین عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان نیز با اشاره به این اتفاق در جلسه علنی، در تذکری گفت: حدود حداقل ۱۰ تا ۱۵ شهر ما درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده‌ است. از آقای قالیباف خواهش می‌کنم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان را مأمور کنید که به این حوزه ورود کند.

نمایده سروستان بیان کرد: دشمنان دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کنند هرچند همانند سایر اقداماتشان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما مجلس باید به این موضوع ورود کند.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.