• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رستا خبر داد:

حضور رستا، رسانه تعلیم و تربیت ایران در نمایشگاه رسانه‌های ایران/ اینجا معلم روایت می‌کند

  • کد خبر : 6367
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
حضور رستا، رسانه تعلیم و تربیت ایران در نمایشگاه رسانه‌های ایران/ اینجا معلم روایت می‌کند
حمیدرضا قائم‌پناه، مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رستا گفت: رستا به عنوان رسانه تعلیم و تربیت ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار "اینجا معلم روایت می‌کند" حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، حمیدرضا قائم‌پناه، مدیر مسئول پایگاه خبری رستا با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: امسال نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از شش سال وقفه از تاریخ ۲۹ بهمن‌ماه لغایت ۲ اسفندماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. پایگاه خبری تحلیلی رستا، به عنوان رسانه تعلیم و تربیت ایران در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت. حضور در این نمایشگاه را فرصت و ظرفیت خوبی برای تعامل با رسانه‌های ایران در حوزه تعلیم و تربیت و گفتمان مسائل آموزش و پرورش می‌دانیم.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه نظام مسائل آموزش و پرورش با حضور فعالین تعلیم و تربیت، مسئولین و معلمان موفق از جمله برنامه‌های این غرفه خواهد بود که جزییات آن را در روزهای آتی خدمت مخاطبان گرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیرمسئول رسانه تعلیم و تربیت ایران با تاکید بر اینکه رسانه رستا، متعلق به جریان معلمی و تربیتی جامعه است، گفت: از تمام علاقه‌مندان، معلمان، دانشجومعلمان و فعالین تعلیم و تربیت دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی امام خمینی (ره) از غرفه پایگاه خبری تحلیلی رستا بازدید کنند.

وی تاکید کرد: “اینجا معلم روایت می‌کند‌” به عنوان شعار پایگاه خبری تحلیلی رستا درنظر گرفته شده است و همین عنوان نقطه قوت پایگاه خبری رستا به عنوان رسانه‌ای تخصصی در حوزه آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

قائم پناه ادامه داد: با افتخار، تمامی خبرنگاران رستا، همگی معلم و دانشجومعلمانی هستند که از حصار چارچوب کلاس درس فراتر رفته و به عنوان جریان هدایت‌گر جامعه، سعی در کنش و نقش آفرینی در سطوح کلان و اجتماعی دارند. اساساً ماهیت رستا، هویت معلمی آن است و دریچه نگاه ما به مسائل آموزش و پرورش و جامعه از جنبه‌ی معلمی و تربیتی است.

قائم‌پناه افزود: هدف از شکل‌گیری پایگاه خبری تحلیلی رستا، صرفاً مخابره مسائل و موضوعات آموزش و پرورش نیست‌؛ بلکه هدف، شکل‌گیری رسانه‌ای مستقل و مردمی با هویت معلمانه است که بتواند در مسیر تحول بنیادین آموزش و پرورش، پرداخت کارشناسی و تخصصی به مسائل آموزش و پرورش و گفتمان جایگاه اولویت‌دار تعلیم و تربیت در جامعه، قدم بردارد.

مدیر مسئول پایگاه خبری رستا در پایان گفت: اخبار و اطلاعیه‌های این غرفه در شبکه‌های اجتماعی و سایت پایگاه خبری رستا منتشر می‌شود و رستا پذیرای معلمانی که تمایل دارند در این غرفه حضور داشته باشند و از فعالیت‌های خود صحبت کنند، می‌باشد.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.