• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • کد خبر : 6168
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به اصلاحات اعلام شده در دو مرحله، مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تمدید می‌شود. ضمناً مهلت زمان ثبت نام اعلام شده (۱۴۰۲/۱۱/۱۵) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تمدید و اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل «آموزگاری دبیر و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳» را منتشر کرد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشاغل آموزگار- دبیر و هنرآموز» سال ۱۴۰۳ به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ و اطلاعیه اصلاحی به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور به شرح ذیل از سوی وزارت آموزش و پرورش به اطلاع متقاضیان میرساند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دو مرحله، مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تمدید می‌شود و داوطلبان میتوانند تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه های اول و دوم برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اصلاحیه های اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده اند و یا تا پایان روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ نسبت به ثبت نام اقدام مینمایند، می توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ اقدام کنند مهلت زمان ثبت نام اعلام شده (۱۴۰۲/۱۱/۱۵) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

اطلاعیه دوم اصلاحیه و تمدید ثبت نام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام
    در اکثر آزمون ها رشته های کشاورزی به طور بسیار محدود هست.لطفا برای استخدام فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی هم برنامه ای بریزید.رشته ی مهندسی تولیدات گیاهی گرایش گیاهان دارویی در هر دو سری آزمون های استخدامی آموزش وپرورش به صورت بسیار محدود و فقط در مقطع فوق لیسانس امکان شرکت در آزمون رو داشتند.بنده از فارغ التحصیلان این رشته هستم و متاثرم که با وجود ۴ سال تحصیل در دانشگاه دولتی با معدل بالا حتی نمیتوانم در آزمون شرکت کنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.