• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ برای پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت فرهنگیان

  • کد خبر : 2695
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ برای پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت فرهنگیان
عباس مقتدایی نماینده مجلس اظهار کرد: متاسفانه هنوز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ واریز نشده؛ لذا طرح شکایت علیه سازمان برنامه بودجه، وزارت خانه های اقتصاد و آموزش پرورش توسط بنده و ۵۴ نفر از نمایندگان صورت گرفت. این شکایت در قالب اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس صورت گرفته و توسط معاونت نظارت تایید و از سوی هیات رئیسه به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی گفت: متاسفانه هنوز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ واریز نشده که در این شرایط اقتصادی این کار غیرقابل قبول بوده و بازنشستگان عزیز را با مشکل مواجه کرده است. ما گلایه داریم که چرا همیشه فرهنگیان بازنشسته باید در دریافت پاداششان با مشکل مواجه شوند.

مقتدایی اضافه کرد: وقتی می بینیم سایر امور در کشور به خوبی مدیریت می شود ولی همواره مسئله پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان با مشکل مواجه می شود، باید نگران شویم که چه جریانی در سطح مجموعه‌ها سعی در ناراضی کردن فرهنگیان دارند؟

نماینده اصفهان در پایان اظهار کرد: مکاتبات و تذکرات لازم داده شده ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفت؛ لذا طرح شکایت علیه سازمان برنامه بودجه، وزارت خانه های اقتصاد و آموزش پرورش توسط بنده و ۵۴ نفر از نمایندگان صورت گرفت. این شکایت در قالب اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس صورت گرفته و توسط معاونت نظارت تایید و از سوی هیات رئیسه به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است. یقینا تا پرداخت کامل این پاداش، پیگیری ها جهت بررسی شکایت و ارجاع به قوه قضائیه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس، هرگاه حداقل ۱۰ نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیون‌ها، عدم رعایت شئونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس‌جمهور و یا وزیر و یا مسئولین دستگاه‌های زیرمجموعه آنان را اعلام کند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.