• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تغییر زمان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش به ۱۴ اردیبهشت ماه

  • کد خبر : 6694
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
تغییر زمان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش به ۱۴ اردیبهشت ماه
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به لزوم ارائه فرصت مناسب به داوطلبان جهت ویرایش اطلاعات مورد نیاز و همچنین بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش، زمان برگزاری آزمون به روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییر یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، زمان برگزاری زمان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش به روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییر یافته است.

اطلاعیه شماره یک
آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش

با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش میرساند با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش سامانه ثبت نام این آزمون صرفا جهت ویرایش اطلاعات داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی نموده‌اند از تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز در دسترس خواهد بود.

به همین منظور توجه به نکات زیر ضرورت دارد:
۱ با عنایت به مکاتبه وزارت آموزش و پرورش و تایید سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تجمیع کد شغل محلهای نواحی یا مناطق مختلف یک ،شهر به اطلاع میرساند شغل محلهای مربوط به یک شغل در نواحی یا مناطق مختلف یک ،شهر با هم تجمیع شده و رقابت تمام داوطلبان آن شغل محل‌ها تحت یک عنوان انجام خواهد شد.

دو مثال زیر جهت آگاهی بیشتر ایفاد میگردد :

۱. کلیه شغل محلهای ردیفهای ۱۱۴۴۸ تا ۱۱۴۶۶ مندرج در صفحه ۱۰۲ دفترچه راهنمای ثبت نام که مربوط به شغل مربی تربیت بدنی و سلامت در مناطق ۱۹ گانه تهران میباشند در یک عنوان تجمیع شده داوطلبان این شغل محلها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کلیه شغل محلهای ردیفهای ۱۰۰۲۲ تا ۱۰۰۲۷ مندرج در صفحه ۵۴ دفترچه راهنمای ثبت نام که مربوط به شغل مربی امور تربیتی و سبک زندگی در نواحی ۶ گانه شهر اصفهان میباشند در یک عنوان تجمیع و همه داوطلبان این شغل محلها با هم به رقابت خواهند پرداخت. است این موضوع به منظور آگاهی داوطلبان اطلاع رسانی شده و خللی در فرم ثبت نام ایجاد شده بدیهی نخواهد کرد.

۲. مطابق بند ۱ صفحه ۱۳ دفترچه راهنمای ثبت نام ۱۰ درصد به امتیاز آزمون کتبی و به همین میزان به ارز یابی تکمیلی حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ لحاظ خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلبان حائز شرایط که در زمان ثبت نام این گزینه را انتخاب نکرده اند لازم است در بازه زمانی ،مذکور نسبت به انتخاب این گزینه اقدام نمایند.

۳ با توجه به نهایی شدن شهرهای محل ،آزمون داوطلبان محترم لازم است نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود اقدام نمایند در صورت عدم مراجعه به سامانه جهت ثبت شهر محل ،آزمون مرکز آزمون راسا اقدام به تعیین شهر محل آزمون بر اساس محل سكونت داوطلب خواهد نمود.

۴ در مدت زمان ویرایش اطلاعات ثبت ،نامی سامانه به صورت کامل در دسترس داوطلبان خواهد بود، لذا داوطلبان میتوانند با مراجعه به سامانه هر بخشی از اطلاعات را که نیاز به تغییر دارد به استثناء کدملی) تصحیح نمایند.

۵ با توجه به لزوم ایجاد فرصت مناسب به داوطلبان جهت ویرایش اطلاعات مورد نیاز و همچنین بهره مندی از فیوضات ماه مبارک ،رمضان بر اساس هماهنگیهای به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون به روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییر یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.