• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

بهسازی ۱۰ هزار مدرسه در تابستان

  • کد خبر : 4378
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
بهسازی ۱۰ هزار مدرسه در تابستان
طرح شهید عجمیان یک طرح ملی است و یکی از اهداف این طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس است. اگر این طرح به خوبی انجام و منابع آن تامین شود و گروه‌های جهادی در کنار ما باشند، هدف‌گذاری کرده‌ایم که در تابستان امسال ۱۰ هزار مدرسه، نوسازی، بهسازی و شاداب‌سازی شوند. این موضوع مستلزم این است که مدیران مدارس و معلمان، پای کار باشند و از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا و به نقل از ایسنا،
حمیدرضا خان‌محمدی در بازدید از مدارس خرمشهر که دیروز (۳ خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی که انجام شده بود، امروز یک مدرسه در خرمشهر کلنگ‌زنی شد و عملیات اجرایی آن به سرعت انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در خرمشهر وجود دارد، بسته‌ای اجرا خواهد شد و در مهرماه نیز تجهیزاتی به مدارس ارسال می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح شهید عجمیان یک طرح ملی است و یکی از اهداف این طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس است. لازم است این طرح به صورت مردمی با کمک گروه‌های جهادی و گروه‌های جهادی دانش‌آموزی انجام شود. امکانات لازم نیز توسط نوسازی مدارس در اختیار گروه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اگر این طرح به خوبی انجام و منابع آن تامین شود و گروه‌های جهادی در کنار ما باشند، هدف‌گذاری کرده‌ایم که در تابستان امسال ۱۰ هزار مدرسه، نوسازی، بهسازی و شاداب‌سازی شوند. این موضوع مستلزم این است که مدیران مدارس و معلمان، پای کار باشند و از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنند.

خان‌محمدی ادامه داد: وقتی دانش‌آموز در شاداب‌سازی مدرسه مشارکت کند، در نگهداری از آن نیز تلاش خواهد کرد.

وی گفت: ‌این طرح باید بر خرمشهر تمرکز داشته باشد؛ کاروان‌های راهیان نور که از مناطق جنگی بازدید می‌کنند می‌توانند یک یا دو روز در مدارس حضور داشته باشند و در بهسازی مدرسه کمک کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بنا داریم در تابستان در هر مدرسه یک گروه جهادی فعالیت کند و در واقع ۱۰ هزار گروه‌ جهادی در این طرح شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.