• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
9

بیگی: برای بازگشایی مدارس نیازمند واکسیناسیون دانش‌آموزان هستیم

  • کد خبر : 1244
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
بیگی: برای بازگشایی مدارس نیازمند واکسیناسیون دانش‌آموزان هستیم
محمد محسن بیگی، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش: همه جای دنیا واکسیناسیون کودکان و نوجوانان را آغاز کرده‌اند و ما هم برای بازگشایی مدارس نیازمندیم که دانش‌آموزان را واکسینه کنیم. خانواده‌ها نگران نوع واکسن نباشند. آن طور که مسئولان وزارت بهداشت گفته‌اند می‌توان از این نوع واکسن برای نوجوانان هم استفاده کرد.

محمد محسن بیگی، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش: «همه جای دنیا واکسیناسیون کودکان و نوجوانان را آغاز کرده‌اند و ما هم برای بازگشایی مدارس نیازمندیم که دانش‌آموزان را واکسینه کنیم. خانواده‌ها نگران نوع واکسن نباشند. آن طور که مسئولان وزارت بهداشت گفته‌اند می‌توان از این نوع واکسن برای نوجوانان هم استفاده کرد. وزارت بهداشت تأییدیه این واکسن را گرفته است. این موضوع بسیار مهم است که خانواده‌ها بدانند با واکسیناسیون تعداد مرگ و میرها کاهش پیدا می‌کند و ایمنی جامعه بالا می‌رود. ما از خانواده‌هایی که دانش‌آموز دارند هم این تقاضا را داریم که اگر واکسن نزده‌اند برای ایمنی خود و فرزندانشان واکسن را دریافت کنند. خانواده‌ها بدانند که هدف اصلی ما ایمنی دانش‌آموزان است. این‌ گونه نیست که ما فقط برای بحث بازگشایی‌ها دانش‌آموزان را واکسینه کنیم. هنوز ستاد اجباری برای بحث واکسن نداشته و این اجبار برای دانش‌آموزان هم نیست.»

محمد محسن بیگی درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه‌های دیگر تحصیلی تأکید می‌کند: «ما منتظر اعلام وزارت بهداشت هستیم. برای این که خانواده‌ها در مراکز سردرگم نشوند، پیشنهاد داده‌ایم در صورت امکان در پایگاه‌های تعیین‌شده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش واکسیناسیون انجام شود و دانش‌آموزان به‌ صورت مدرسه‌محور واکسینه شوند تا معطلی خانواده کمتر شود.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=1244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.