• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9

با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و مردم نیکوکار؛ تعداد دانش آموزان غایب در شبکه شاد به چهار هزار نفر کاهش یافت

  • کد خبر : 1183
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و مردم نیکوکار؛ تعداد دانش آموزان غایب در شبکه شاد به چهار هزار نفر کاهش یافت
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سال تحصیلی گذشته ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموز داشتیم که امکان دسترسی به آموزش مجازی نداشتند و این عدد امسال به   چهار هزار نفر تقلیل یافته است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) حسنعلی اصغری در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان ولی نعمت کمیته امداد استان که در سالن اجتماعات شهدی قاسم سلیمانی بانک ملی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در شرایط سخت و پیچیده‌ای هستیم و با این میزان پیچیدگی و ابهام مجبور هستیم به روش‌های جدید فکر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: سال تحصیلی جدید را با شعار تربیت تمام ساحتی با رویکرد نواندیشانه شروع خواهیم کرد و انتظار است همه بزرگان، افراد جامعه و مدیران به ما کمک کنند تا بسیاری از مشکلات در حوزه آموزش مجازی حل شود که البته شاهد این مساعدت‌ها بودیم و امیدواریم این مسیر روشن‌تر و قاطعانه تر توسط سایر مدیران طی شود.

وی عنوان کرد: سال تحصیلی گذشته ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموز داشتیم که امکان دسترسی به آموزش مجازی نداشتند و با همت خیران که جای تشکر از کمک‌های آنها دارد، بنابراین مشکل عمده بخشی از دانش آموزان حل شده است.

اصغری اعلام کرد: امروز که سال تحصیلی را می‌خواهیم شروع کنیم چهار هزار دانش آموز داریم که فاقد ابزار لازم برای آموزش مجازی هستند و امروز ۲۰۰ نفر اهدای تبلت داریم و امیدواریم مشکل چهار هزار نفر باقی مانده را با کمک خیران حل کنیم.

وی تأکید کرد: وظیفه مدیران دولتی خدمت گزاری است و به عنوان متولی تعلیم و تربیت وظیفه خود می‌دانیم اجاره ندهیم دانش آموزی از چتر آموزش‌های آموزش و پرورش بیرون بماند.

مدیر شعب بانک ملی قزوین هم در این مراسم اظهار کرد: تعاون، مشارکت و همدلی ریشه در جان آدمی دارد و در احادیث و روایات متعدد بر این امر سفارش شده است.

علی یزدان دوست خاطر نشان کرد: با پیروی از سیره حضرت علی (ع) و با مشارکت و همدلی بر آن شدیم در سالروز نودمین سالگرد بانک ملی ایران و با توجه به مسئولیت اجتماعی که بر عهده داریم در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشیم.

‌‌

‌‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=1183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.