• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

با دستور رئیس جمهور؛ واگذاری ساختمان‌های خالی دانشگاه علمی کاربردی به دانشگاه فرهنگیان

  • کد خبر : 3306
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
با دستور رئیس جمهور؛ واگذاری ساختمان‌های خالی دانشگاه علمی کاربردی به دانشگاه فرهنگیان
مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت:با دستور آیت‌الله رئیسی مقرر شد تا ساختمان‌های خالی که پیش ‌از این در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده در اسرع وقت به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از ایلنا، مصطفی بابایی در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه دانش آموزان حدود سه سال از آموزش‎های حضوری و شورونشاط با همسالان خود دور بوده‎اند، اظهار کرد: دوران تحصیل درمدرسه یکی از مهم‎ترین مقاطع زندگی هر دانش آموز است و ما باید در این دوران بسترو شرایطی فراهم کنیم که دانش آموزان بتوانند در فضای نشاط و شادابی مدرسه در کنار علم آموزی و مهارت ورزی انرژی خود را تخلیه کنند.

وی افزود: ارتباط و تعامل سازنده، موثر و صمیمانه معلمان و مربیان مدرسه با دانش آموزان می‎تواند در انجام این امر مهم، بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بر تدوام آموزش‎های حضوری و ضرورت پیگیری دقیق این موضوع، تاکید کرد.

بابایی بابیان اینکه در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی، تعداد ۵ هزار و ۳۵۵ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای ساخته‌ شده است، گفت: در۹ ماه گذشته در دولت مردمی حدود ۴۵ درصد این آمار افزایش‌یافته و۱۱۷۰ سالن به فضای ورزشی درون مدرسه‌ای اضافه ‌شده است و تا پایان سال این عدد به ۲۱۰۰ فضای ورزشی خواهد رسید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت در نظام تعلیم و تربیت فرصت بسیار ارزشمندی است که باید شاکر خداوند باشیم؛ اما آنچه مهم است تلاش مضاعف و مفید در طول دوران خدمتگزاری است که مأخوذ به نتیجه و اثرگذار باشد چراکه فرصت‌ها زودگذر است.

بابایی با اشاره به‌ضرورت تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف محوله، تصریح کرد: با همیاری و تعامل در انجام فعالیت‌ها و دست‌یابی به اهداف؛ برنامه‌ها و طرح‌ها را به‌پیش ببریم چراکه تعلل و کوتاهی در انجام امور، نظام تعلیم و تربیت را از پویایی و پیشرفت بازمی‌دارد.

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در ستاد نظارت وزارت آموزش‌وپرورش، گفت: با دستور آیت‌الله رئیسی مقرر شد تا ساختمان‌های خالی که پیش ‌از این در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده در اسرع وقت به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در ادامه افزود: از دیگر خبرهای خوشی که رئیس‌جمهور برای آموزش‌وپرورش داشتند؛ ایجاد خوابگاه برای دانشجویان متأهل است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بابایی در پایان با اشاره به آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مناطق کم برخوردار استان همدان، گفت: پس از چند سال که توزیع شیر رایگان برای دانش آموزان متوقف‌ شده بود، با همراهی دولت، پیگیری وزیر آموزش‌وپرورش و حمایت نهادهای دیگر اعتبار خوبی برای تغذیه دانش آموزان تصویب ‌شده است و در سال تحصیلی جاری دانش‌آموز در مناطق روستایی، عشایری، مرزی و حاشیه شهرها تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=3306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.