• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
وزیر آموزش و پرورش:

انتصابات جدید یک تغییر در راستای اهتمام بیشتر در امور و شتاب به فعالیت‌هاست

  • کد خبر : 6202
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
انتصابات جدید یک تغییر در راستای اهتمام بیشتر در امور و شتاب به فعالیت‌هاست
وزیر آموزش و پرورش: انتصابات امروز یک تغییر در راستای اهتمام بیشتر در امور و شتاب به فعالیت ها صورت گرفته است که امیدواریم شاهد اقدامات مطلوبی در آینده نزدیک باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، رضامراد صحرایی، درآئین تودیع و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش ابتدایی و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: حاصل خیزی آینده کشور وابسته به بذری است که اکنون در آموزش و پرورش می کارد.

وی در ادامه افزود: معلمی یک توفیق الهی و فرصتی بی نظیر برای هر انسانی است که در تربیت انسانی های دیگر دخیل باشد و البته بتواند در آینده یک نسل اثرگذار باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر کار جهادی، تصریح نمود: در این دولت، اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت و ارتقای کیفیت آموزش و البته با رویکرد تربیتی در مدارس کشور صورت گرفته است که نشان از توجه جدی دولت به آموزش و پرورش دارد.

وی در ادامه با اشاره به طرح ها و اقدامات معاونت پرورشی و فرهنگی، گفت: اجرای طرح فراگیر در راستای مدرسه ای شدن سند تحول، فعالیت های قابل توجه تشکل های دانش آموزی و فعالیت های ماندگار سازمان دانش آموزی قابل تقدیر است.

صحرایی با تشریح برنامه های راهبردی معاونت آموزش ابتدایی، اظهار داشت: اجرای نظام دوری با نگاه به بهبود سازماندهی معلمان در مدارس، اجرای طرح شهید همت در راستای توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و طرح شهید محمودوند که در حوزه بازماندگان از تحصیل نیز مورد توجه است.

وی با اشاره به طراح های اجرا شده در حوزه سازمان آموزش و پرورش استثنائی، گفت: اقدام راهبردی جذب درمانگر، تلاش در بهبود وضعیت سنجش نوآموزان، تاسیس مراکز جامع توانبخشی و یا مدارس اوتیسم بحث مهمی بوده که در سازمان آموزش و پرورش استثنائی رقم خورده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع جلسه، اظهار داشت: انتصابات امروز یک تغییر در راستای اهتمام بیشتر در امور و شتاب به فعالیت ها صورت گرفته است که امیدواریم شاهد اقدامات مطلوبی در آینده نزدیک باشیم.

وی در پایان با اشاره به وظایف مهم وزارت آموزش و پرورش، گفت: اجرای سند تحول بنیادین و توجه به اینکه این دولت بهار تحقق سند است، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اجرای سیاست های کلی نظام در آموزش و پرورش و ماموریت های ابلاغی رئیس جمهور از جمله راهبردهای مهمی است که باید با تاکتیک های مطلوب انجام گیرد.

لازم به ذکر است در این آئین، حجت السلام محمدحسین پورثانی به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی، حمید طریفی حسینی به عنوان معاون آموزش ابتدایی و حجت الله الماسی به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی منصوب و از زحمات اصغر باقرزاده و معصومه نجفی پازوکی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6202
  • منبع : مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
  • 454 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.