• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

امکان فعالیت بخش خصوصی در شبکه شاد

  • کد خبر : 2692
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
امکان فعالیت بخش خصوصی در شبکه شاد
علی کاظم‌زاده مدیر فنی شبکه شاد اظهار کرد: فعالیت شاد در قالب فعالیت مکمل تداوم خواهد داشت و بناست برای دانش‌آموزان مبتلا نیز ادامه فعالیت دهد. ضمنا قرار است نمونه تدریس‌ها ارائه شوند تا همه‌ دانش آموزان و معلمان بتوانند از کلاس‌ها و اساتید برتر استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از ایسنا، علی کاظم‌زاده، در این باره اظهار کرد: با اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، بخش خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) به طور رسمی از اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و بر اساس آن واجدین شرایط می‌توانند نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن شاد اقدام کنند.

وی افزود: فراخوان ارائه خدمات افزوده شامل طرح‌های آموزشی اقتصادی در شبکه ملی شاد، به استناد بند ۳ ماده ۱ سند الزامات سامانه‌های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) مصوب جلسه شهریور ماه امسال شورای عالی فضای مجازی، با موضوع تنظیم گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین شده است.

مدیر فنی شبکه شاد  با بیان اینکه برهمین اساس، تمام اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط اعم از سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، مدارس و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و انتشاراتی علاقه‌مند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده آموزشی که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی و مرتبط با این خدمات هستند، ‌ می‌توانند تا ۳۱فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به پایگاه اینترنتی shadboom.medu.ir ،طرح اقتصادی خود را برای کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد ارسال کنند گفت: کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد، مستقر در وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی صلاحیت فنی، محتوایی و حقوقی شرکت‌های متقاضی ارائه خدمات آموزشی اقتصادی، مجوز فعالیت در شبکه ملی شاد را اعطا خواهد کرد.

کاظم‌زاده ادامه داد: پس از بررسی صلاحت و تایید، واجدین شرایط می‌توانند با استفاده از پنل کاربری نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن شاد اقدام کنند. اپلیکیشن شاد با بیش از ۱۱ میلیون کاربر فعال روزانه، اقدام مناسبی جهت تسهیل کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه‌های آموزشی است.

به گفته وی، اپلیکیشن شاد براساس اسناد بالادستی موظف به ارائه رایگان خدمات پایه آموزشی نظیر ارتباط مجازی بین دانش‌آموز و معلم، بارگذاری تکلیف، ارائه محتوای درسی و برگزاری آزمون بوده است که پس از اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده شاد (شادبوم) اشخاص حقوقی دولتی و خصوصی می‌توانند طرح‌های آموزشی اقتصادی خود مانند برگزاری دوره‌های آموزش غیررسمی مرتبط و غیرمرتبط با کتاب‌های درسی، برگزاری جشنواره، کتابخانه الکترونیکی، مسابقه، انیمیشن و بازی مناسب برای دانش آموزان ارائه دهند.

مدیر فنی شبکه شاد در پاسخ به پرسشی پیرامون نحوه ادامه فعالیت شبکه شاد با از سرگیری آموزش‌های حضوری در مدارس از ۱۴ فروردین ماه گفت: فعالیت شبکه شاد در قالب فعالیت مکمل تداوم خواهد داشت و  قرار است برای دانش‌آموزان مبتلا نیز ادامه فعالیت دهد. ضمنا قرار است نمونه تدریس‌ها ارائه شوند تا همه‌ دانش آموزان و معلمان در صورت نیاز بتوانند از کلاس‌ها و اساتید برتر استفاده کنند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.