• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6

اجتماع ایده‌های تحولی مدارس داخل و خارج از کشور در رویداد الف‌تا

  • کد خبر : 4780
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
اجتماع ایده‌های تحولی مدارس داخل و خارج از کشور در رویداد الف‌تا
دبیر اجرایی سازی سند تحول آموزش و پرورش در رویداد الف‌تا گفت: هزاران اثر از مدارس داخل کشور و ۱۰۰ اثر از خارج از کشور برای برای رویداد الف‌تا ارسال شده است که آثار برگزیده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رستا؛ علی پارسانیا، مشاور وزیر و دبیر قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در افتتاحیه رویداد بین‌المللی الف‌تا که ۱۸ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، ضمن تشکر از حضور و زحمات معلمان و مدیران مدارس و اظهار خرسندی نسبت به اولین اجتماع تعاملی معلمان، گفت:

هدف رویداد بین‌المللی الف‌تا، تشکیل اجتماعی تعاملی بین معلمان است. از این تعاملات قله‌هایی ساخته می‌شود که به ایجاد هنجارهای نظام تعلیم و تربیت کمک می‌کند. در این رویداد هزاران اثر توسط نوآموزگاران ابتدایی در بخش روش‌های تدریس ارسال شده است که داوری و در این نمایشگاه به اشتراک گذاشته شده‌اند. ۱۶ هزار اثر در بخش تک‌ایده‌ها و ۲۰ هزار در عصر جدید یاددهی و یادگیری. ۱۰۰ اثر فقط از بخش بین‌الملل برای ما ارسال شده بود.

وی در ادامه افزود: در این رویداد بهترین آراء انتخاب و به نمایش گذاشته می‌شود.
یک بخش بیشتر مدارسی هستند که مجموعه‌ایی از فعالیت‌های تحولی انجام دادند که ۵ نفر داور با شاخص‌های تعیین شده داوری خواهند کرد و سه مدرسه برتر در روز اختتامیه معرفی و تجلیل خواهد شد.

وی تشریح کرد: بخش دیگر هنرستان‌ها هستند که اقدامات بدیع توسط هنرجوها انجام شده است و از ۳۰۰ اثر ۲۸۵ اثر پذیرفته شده است که حدود ۲۰ اثر نیز تجلیل خواهد شد.

بخش میانی نمایشگاه بخش تک ایده‌های تحولی می‌باشد. موقعیت‌های تربیتی‌ای که به واسطه‌‌ی یک معلم و یا مدیر مدرسه کارهای نواورآنه‌ای داشتند. ۱۳۰ اثر در این بخش وجود دارد که نهایت از ۱۱ نفر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

پارسانیا در آخر گفت: بخش بین‌الملل در اولین سال خود ۱۰۰ اثر از ۱۷ کشور مختلف داشته است و در مجموع از ۹ کشور مجموعه‌های تربیتی انتخاب شدند که این بخش هم برای ما و هم برای دیگر کشورها فرصتی مهم می‌باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.