• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی :

هنوز درباره شهریه جدید مدارس غیردولتی به توافق نرسیده‌ایم

  • کد خبر : 2889
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
هنوز درباره شهریه جدید مدارس غیردولتی به توافق نرسیده‌ایم
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با تأکید بر اینکه امسال نظارت‌ها بر فعالیت مدارس غیردولتی را گسترده‌تر کردیم، گفت: هنوز در بحث شهریه سال تحصیلی جدید مدارس غیردولتی به توافق نرسید‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از فارس، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در خصوص نظارت بر پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی و اعلام شهریه‌های بالا، اظهار کرد: هنوز در بحث شهریه سال تحصیلی جدید مدارس غیردولتی به توافق نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: بخشنامه الگوی شهریه به مدارس غیردولتی ارسال شده است و مدارس باید متناسب با آیتم‌ها و شاخص‌‌ها، فرم مورد نظر را برای تعیین شهریه تکمیل کنند و سپس در منطقه، استان و ستاد وزارتخانه به تأیید نهایی برسد.

محمودزاده تصریح کرد: خواهش و دستوری که از مدارس غیردولتی داریم این است که متناسب با آیتم‌هایی که اعلام کردیم، شهریه مدرسه‌شان را پیش‌بینی کنند.

وی افزود: ما افزایش اجاره‌بها به ویژه در تهران را می‌دانیم و سایر هزینه‌های جاری که در مدرسه‌داری اتفاق می‌افتد را برآورد کردیم و در این راستا تیم کارشناسی داریم پس مدارس غیردولتی نسبت به افزایش خودسرانه شهریه اقدام نکنند که برخورد می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه امسال نظارت‌ها را گسترده‌تر کردیم، ادامه داد: تیم‌های نظارتی تشکیل شده است و به صورت نظام مند و قانون‌مند فعالیت می‌کنیم که دو موضوع شهریه و توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی به صورت ویژه در رصد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=2889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.