• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

دریافت کد بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان

  • کد خبر : 4091
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
دریافت کد بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان
صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: با توجه به تلاش برای تسریع در تخصیص حق مالکانه اعضاء «در قالب سهام بورسی» که لازمه آن ثبت کد بورسی اعضاء در پنل کاربری سامانه صورت وضعیت اعضا است، اعضای شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا؛ صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: با توجه به تلاش برای تسریع در تخصیص حق مالکانه اعضاء «در قالب سهام بورسی» که لازمه آن ثبت کد بورسی اعضاء در پنل کاربری سامانه صورت وضعیت اعضا است، اعضای شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت نسبت به دریافت کد بورسی طبق فایل راهنما و ثبت کد بورسی دریافتی در پنل مشخصات کاربری به آدرس  https://mb.szf.ir/ اقدام کنند.

اعضای موسسه برای آمادگی دریافت ارزش مالکانه در قالب سهام در بورس ضروری است اطلاعات بورسی خود را در سامانه صورت وضعیت خود در سایت موسسه وارد کنند.

به آن دسته از اعضای موسسه که کد بورسی ندارند توصیه می‌شود در اسرع وقت کد بورسی خود را از یکی از کارگزاری‌های معتبر دریافت و پس از احراز هویت در سامانه سجام، کد بورسی دریافتی را در سامانه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاغل و بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.

خاطر نشان می‌‌شود در راستای تحقق یکی از خواسته‌های به حق فرهنگیان عضو موسسه در خصوص تخصیص ارزش مالکانه و با توجه به فراهم‌سازی بستر و زیرساخت‌های بورسی شدن هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه موسسه و نهایی شدن مدل بورسی شدن شرکت‌ها در گام نخست در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ چند شرکت موسسه بورسی می‌شوند و در نخستین گام در اردیبهشت ماه سهام اولین شرکت بورسی به فرهنگیان محترم عضو موسسه عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.