• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
5
دعای رقیه در شب ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) برآورده شد

دعای مستجاب

  • کد خبر : 3890
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
دعای مستجاب
مدیر مدرسه رقیه: از اداره با مدرسه تماس گرفتند که اسم و کدملی یک دانش‌آموز ۹ ساله را برای دیدار با رهبر معظم انقلاب بدهید. انتخاب اسم یک نفر خیلی سخت بود. فرصت هم کم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، به نقل از مشرق؛ اعظم مرادی مدیر مدرسه ساجده منطقه ۱۴ تهران درباره انتخاب یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌اش برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، می‌گوید: از اداره با مدرسه تماس گرفتند که اسم و کدملی یک دانش‌آموز ۹ ساله را برای دیدار با رهبر معظم انقلاب بدهید. انتخاب اسم یک نفر خیلی سخت بود. فرصت هم کم بود.

لیست را برداشتم و داشتم فکر می‌کردم که از بین اسامی دانش‌آموزان چگونه انتخاب کنم که در اولین نگاه، نام رقیه یکی از دانش‌آموزان ۹ ساله مدرسه توجهم را جلب کرد. با خود گفتم بگذار زنگ بزنم ببینم چه می‌شود.

با خانه‌شان تماس گرفتم و با مادرش صحبت کردم تا اجازه حضورش را بگیرم. مادر رقیه با تعجب گفت «واقعا!»؛ گفتم «بله، چطور مگه؟»، در حالی که بغض کرده بود و صدایش می‌لرزید گفت: «آخه امروز صبح که رقیه از خواب بیدار شد می‌گفت خواب دیدم پیش رهبر رفتم».

صدای گریه مادر را می‌شنیدم. «رقیه مدتی است مدام می‌گوید چرا ما نمی‌توانیم برویم رهبر را از نزدیک ببینم. من خیلی دوست دارم ایشان را ببینم و حتی در راهپیمایی اربعین که به کربلا رفته بودیم آنجا از امام حسین(ع) این در خواست را کرده بود».

و این چنین، در شب ولادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی(علیه‌السلام)، دعای رقیه برآورده شد و مراسم معنوی و پرطراوت جشن فرشته‌ها با حضور صدها تن از دختران دانش‌آموزی که به سن تکلیف رسیده‌اند، در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد و رقیه هم یکی از این دختران دانش‌آموز بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=3890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.