• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

آشنایی معلمان بوسنیایی با واقعیت‌های ایران

  • کد خبر : 6644
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
آشنایی معلمان بوسنیایی با واقعیت‌های ایران
دبیر قرارگاه دیپلماسی - تربیتی بسیج فرهنگیان عنوان کرد: فعال کردن دیپلماسی آموزشی حلقه مفقودی آموزش‌و‌پرورش بود که مدتی است این قرارگاه با محوریت قرار دادن دیپلماسی آموزشی در سطح جهان این مهم را پی‌گیری می‌کند.

علی نیکو دبیر قرارگاه دیپلماسی – تربیتی بسیج فرهنگیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رستا اظهار داشت: چند روزی است که هیئت بوسنیایی متشکل از مسئولان و معلمان بوسنیایی با پی‌گیری‌های قرارگاه دیپلماسی – تربیتی بسیج فرهنگیان وارد ایران شدند.

وی ادامه داد: هدف از حضور تیم‌های بوسنیایی آشنایی با ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی ایران می‌باشد؛ لذا این فرصت خوبی است تا بتوانیم ظرفیت‌های ایران مثل سازمان و پژوهش، شبکه‌ی پویا، سازمان تعلیم و تربیت کودک، ظرفیت‌های بسیج فرهنگیان و… را به دیگر کشورها معرفی کنیم.

نیکو افزود: از دیگر اهداف حضور هیئت بوسنیایی در ایران، آشنایی آن‌ها با محصولات ایرانی، پویانمایی، مجله رشد بود تا در این زمینه انتقال تجربه نیز صورت گیرد‌.

دبیر قرارگاه دیپلماسی – تربیتی بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: بوسنی کشوری اروپایی مسلمان دارای ظرفیت‌های مناسبی است که در آینده ناظر بر مسائل دیپلماسی آموزشی پروژه‌های مشترکی نیز تعریف شود و در همین زمینه ارتباط‌گیری‌های معلمان نیز صورت گرفته است.

این معلم تأکید کرد: نکته حائز اهمیت، آشنایی ظرفیت واقعی ایران و از بین بردن تصویر رسانه‌ای غرب که در اذهان مردم دنیا تشکیل شده است، می‌باشد. لذا زمانی که مردم دنیا با واقعیت‌های ایران آشنا شوند این نقشه دشمن خنثی خواهد شد.

گفتنی است که ماه گذشته با پی‌‌گیری‌های این قرارگاه، سندیکای معلمان سوریه در ایران حضور پیدا کردند‌.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=6644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.