• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1446
  • برابر با : Saturday - 3 May - 2025
0

ملاک همکاری آموزش‌وپرورش با بانک‌ها، کیفیت خدمات به معلمان است

  • کد خبر : 8805
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۵
ملاک همکاری آموزش‌وپرورش با بانک‌ها، کیفیت خدمات به معلمان است
فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش، در نشست خبری امروز اعلام کرد: سیاست قطعی این وزارتخانه در انتخاب بانک‌ها و شرکت‌های بیمه طرف قرارداد، مبتنی بر میزان کیفیت و سطح خدماتی است که به معلمان ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی رستا، فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به موضوع «سپاس‌کارت» اظهار داشت: ما به چندین بانک نامه ارسال کردیم و از آن‌ها خواستیم طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند تا بتوانیم مناسب‌ترین گزینه را از حیث اعطای اعتبارات به معلمان انتخاب کنیم.

وی تأکید کرد: ما با هیچ بانکی تعهد دائمی نداریم. هر بانکی که بتواند خدمات مطلوب‌تر و مؤثرتری به معلمان ارائه کند، مبنای همکاری ما خواهد بود.

فرهادی در ادامه با اشاره به موضوع بیمه‌های تکمیلی گفت: ما با دو شرکت بیمه تکمیلی قرارداد بستیم و بر اساس میزان خدماتی که ارائه دادند، سهم بیشتری از منابع بیمه تکمیلی را به شرکت برتر اختصاص دادیم. در مورد بانک‌ها نیز دقیقاً همین سیاست حاکم است؛ نهایت استفاده از ظرفیت‌های موجود به نفع معلمان.

وی درباره ادامه‌دار بودن خدمات رفاهی سپینو تصریح کرد: این خدمات در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و در بودجه مصوب امسال برای آن پیش‌بینی لازم صورت گرفته است.

فرهادی در پایان درباره زمان انتشار جزئیات اجرایی گفت: اجازه دهید معلمان عزیز، خودشان به مرور زمان، آثار و بهبود کیفیت این خدمات را احساس و درک کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=8805
  • نویسنده : عطیه محمدی‌فرد
  • منبع : رستا خبر
  • 134 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.