• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2

بازار داغ تدریس در تابستان/ دانشجومعلمان سیستانی تعطیلاتشان را چگونه می‌گذرانند؟

  • کد خبر : 7596
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
بازار داغ تدریس در تابستان/ دانشجومعلمان سیستانی تعطیلاتشان را چگونه می‌گذرانند؟
دغدغه معلمی دانشجومعلمان سیستانی، آن‌ها را به روستاهای محروم کشانده و کمک به دانش‌آموزان برایشان از استراحت تابستان شیرین‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا،سرویس تربیت معلم، مینا جهانتیغ؛ نیمه تابستان رسیده است و چیزی تا شروع دانشگاه نمانده. در این روزهای گرم سال، آن‌هم در استان سیستان و بلوچستان، دانشجومعلمانی هستند که خدمت را به استراحت و برنامه‌های تفریحی تابستان ترجیح داده‌اند. دانشجو معلمان منطقه سیستان به روستاهایی کمتر توسعه یافته در اطراف سیستان هجرت کردند و در زمینه‌های مختلف درسی و تربیتی به دانش‌آموزان این منطقه کمک کردند. آن‌ها باحضور در مناطق کم تر توسعه یافته، کنارهم جمع‌شدند تا باعث تحقق عدالت آموزشی شوند.

محمد‌مهدی میروحیدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجومعلمان در روستاهای توابع شهرستان هامون گفت: حضور دانشجومعلمان انقلابی در اردوی جهادی، زکات دانش‌اندوزی آن‌ها است.دانشجومعلمان جهادگر با حضور خود در اردوهای جهادی به تمرین ایثار، گذشت، خودسازی و خدمت به وطن می‌پردازند و این موضوع بسیار با ارزش است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان داشت: دانشجویان انقلابی و جهادی ما با حضور در مناطق محروم آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی را تجلی می‌‌سازند و گفتمان انقلاب اسلامی را به شکل عینی در این مناطق بازتعریف کرده و این گفتمان را شکوهی دیگر می‌بخشند. ما در دانشگاه همواره پیرو و حامی چنین برنامه‌هایی در بسیج‌ دانشجویی هستیم.

وی افزود: در این راستا تیم جهادی دانشجومعلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان سیستان در روستاهای توابع شهرستان هامون و در روستاهای پشت دشت، برفی و ورمال حاضر شده و در سه حوزه علمی_تربیتی، فرهنگی و اعتقادی خدمت‌رسانی کردند.

میروحیدی به برخی از فعالیت‌های این تیم جهادی در این روستاها اشاره کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی در زمینه رفع اشکال درسی در دروس ریاضی، ادبیات، قرآن و کارهای تربیتی نظیر کارگاه آشنایی با شهدای شاخص استان مثل شهید میرحسینی و شهدای دانش‌آموز منطقه مانند شهید جابر قویدل و همچنین با محوریت مسئله فلسطین در این اردوی جهادی، به جامعه هدف آموزش داده و اجرایی شد.

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=7596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.