• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
10

میدان نبرد عوض شده‌است اما جهاد هنوز ادامه دارد!

  • کد خبر : 4891
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
میدان نبرد عوض شده‌است اما جهاد هنوز ادامه دارد!
فاطمه عزیزی، معاونت جهادی دانشگاه زینب کبری فارس در گفتگو با رستا:قبلا جنگ سخت بوده و حالا جنگ نرم و اثر این جنگ بر مناطق محروم بیش‌تر است و رسیدگی به این دسته از مناطق به حد فقر رسیده و هدف ما از برگزاری اردوی جهادی این است ک بتوانیم یک جریانی برا حل مشکلات ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، فاطمه عزیزی، معاونت جهادی دانشگاه زینب کبری استان فارس در خصوص اردوهای تابستانه گروه جهادی شهید مسعود طاهری که گروهی متشکل از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس می‌باشند، این گونه می‌گوید:

اردوی ما در منطقه بالاده شهرستان کازرون در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۲ جهادگر در دو روستای تل ابیض و بی‌کوه انجام گرفت‌. از گذشته تا همیشه ما در حال جنگ بین حق و باطل هستیم و این جنگ در مناطق محروم بیشتر نمایان است. قبلا جنگ سخت بوده و حالا جنگ نرم و اثر این جنگ بر مناطق محروم بیش‌تر و روز به روز درحال افزایش است و رسیدگی به این دسته از مناطق به حد فقر رسیده و هدف ما از برگزاری اردو این است ک بتوانیم یک جریانی برا حل مشکلات ایجاد کنیم. شاید ما نتوانیم با حضور ماهانه و روزانه مشکلات را حل کنیم اما خواهیم توانست چراغی بر سر راه خاموش مردم و دانش‌آموزان آن منطقه قرار دهیم تا در کنار ما و بعد از ما این جریان ادامه داشته باشد. فعالیت‌های ما در عرصه تعلیم و تربیت انجام می‌گیرد و هدف اصلی کارهای تربیتی بوده که این مورد به شاخه‌های مختلفی چون: کارهای آموزشی، فرهنگی، تربیت‌بدنی، هنری، تربیتی و مشاوره ای برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها انجام می‌گیرد. نمونه‌هایی چون: برگزاری جلسات مشاوره‌ای برای خانواده‌ها و صحبت‌های شخصی با دانش‌آموزان
صحبت و گفتگو با دانش‌آموزان در رابطه با قهرمانان ملی و آرزوهای آنان و هدف نهایی زندگی‌ آموزش بخش‌هایی از کتب درسی بر اساس نیازهای آنان، آموزش مهارت‌های هنری و دست‌ورزی و فعالیت‌هایی از این قبیل.

وی در اخر افزود: اردوی تیر ماه، دومین اردوی برگزار شده از سمت ما در آن منطقه بوده، اولین اردو در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد و در ابتدای کار چون شناسایی عمیق اتفاق نمی‌افتاد کارها سطحی انجام می‌شد و با گذشت زمان برنامه‌ریزی‌ها بهتر و با محتوایی مطلوب‌تر اجرا می‌شد و ان‌شاءالله که به هدف و مقصد اصلی نزدیک شویم و برگزاری اردو در این منطقه استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rastakhabar.ir/?p=4891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.